Jak zrzucić zbędne kilogramy bez katowania się dietami?

Pewnie myślisz, że to nie możliwe. W końcu dieta to 70% sukcesu. To prawda ale mam dla Ciebie rady, dzięki którym będzie Ci łatwiej schudnąć i obejdzie się bez wyniszczających organizm, radykalnych diet. 



Niestety nie zaproponuję Ci żadnych tabletek odchudzających czy innych "cudownych" specyfików. Mimo to uwierz. wystarczy naprawdę niewiele by zmienić swoje przyzwyczajenia a tym samym pozbyć się kilku kilogramów. Powoli, małymi kroczkami do celu.


Zasady są proste:

1 .Jedz na mniejszym talerzu 
2. Pij jak najwięcej wody
3. Zamiast siedzieć-stój (np. w autobusie)
4. Dużo spaceruj
5.  Zamień samochód, autobus na rower (wtedy kiedy to możliwe)
6. W miarę możliwości wysypiaj się
7. Pamiętaj, że sprzątanie to również aktywność fizyczna
8. Znajdź hobby, które odciągnie Cię od wiecznego myślenia o jedzeniu
9. Planuj posiłki tak aby nie spotkał Cie niespodziewany, ogromny głód
10. Nie siedź sama w domu, wychodź, baw się 
11. Nie jedz przed TV
12. Jedz powoli, delektuj się tymi pysznościami!
13. Nie jedz koło 2,5/3 godzin przed snem
14. Gdy słyszysz muzykę-tańcz!
15. Spróbuj jakiejś nowej aktywności fizycznej, którą będziesz lubiła. Może tenis albo taniec?
16. Pamiętaj to nie jest dieta. To jest Twoje życie, Twoje wybory :) 



Miłego dnia 

Komentarze

  1. Ja sama juz wcześniej spotkałam się ze wszystkimi tymi radami, które od razu wcieliłam w życie. Mam nadzieję, że wiele osób z tego korzysta, bo większość rad jest tak banalnych, że nikt na to by nie wpadł w pierwszej chwili :)
    Pozdrawiam ciepło xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi, żeby zmienić swoje przyzwyczajenia w banalny sposób :) Nie potrzeba żadnych wymyślnych diet :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. W moim przypadku nie mogę jedynie planować posiłków. Nie wiem, czy to z powodu zbyt słabej woli czy przyzwyczajenia, ale każde planowanie sprowadza się do tego, że i tak ciągle myślę o jedzeniu, więc wyklucza to podpunkt o nie myśleniu.
    Całe życie pod górkę (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem..to może postaraj się zaplanować kilka dni na przód i z czasem stanie się to Twoim nawykiem, może to by pomogło. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny pomysł na post. Myślę, że każdy,komu brakuje motywacji powinien z tego skorzystać. Ja staram się korzystać z tych zasad. :)
    Pozdrawiam
    http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Polecam te zasady, niewielkie zmiany a robią różnicę :)

      Usuń
  4. Pomysłowy post! Byc może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby takie łatwe i banalne rady o których każdy wie, a jednak strasznie ciężko się do nich stosować. Na szczęście udaje mi się powoli angażować te rady w życie.
    verqsq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. heh, ja bym chciała przytyć, także mnie problem nie dotyczy ;)
    obserwuję i liczę na rewanż!

    https://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zapiszę sobie, żeby zapamiętać i co ważniejsze, wprowadzić zmiany w życie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rady. Zgadzam się z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super porady:) woda najważniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale nie zawsze o niej pamiętamy niestety :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Świetne rady
    Napewno zastosuje kilka

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno zgodzę się z nr 8 - znajdź hobby. Odkąd, od około miesiąca zaczęłam prowadzić blog, to i czasu na objadanie się mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo :) do tego uczelnia, na której spędzam teraz praktycznie całe dni.. czasu na jedzenie jest naprawdę niewiele :)

      Usuń
  12. Swego czasu wzięłam się ostro za siebie, miałam straszną motywację, żeby schudnąć - co prawda diety jako takiej nie miałam, jadłam po prostu w miarę zdrowo co 2-3h + wykańczające treningi, po których miałam taaaaaki uśmiech na twarzy, że aż mogłam machnąć ręką na spływający po mnie pot. Teraz? Rozleniwiłam się jak nigdy ;D I o dziwo póki co jest mi z tym dobrze, bo w sumie i tak brak mi czasu na samo wypowiedzenie słów "Nie mam czasu". Grunt to się ruszać, a kilogramy polecą same ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś potrafi się zmotywować do ćwiczeń i ma na to czas (chociażby te 20min dziennie) to super jednak wiemy, że nie zawsze jest z tym łatwo :) Myślę, że trzeba podejść do tego na spokojnie, po prostu małe zmiany-więcej ruchu :)

      Usuń
  13. Jedzenie przed tv to najgorszy problem, strasznie ciężko jest siedzieć, oglądać i nic nie jeść. Ja ćwiczę i staram się jeść zdrowo, ale moją piętą achillesową są chipsy, od których jestem uzależniona.
    Post świetny, pomocny ! :)

    Pozdrawiam serdecznie. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, oglądanie tv kojarzy mi się z jedzeniem a czipsy to moja zmora..Trudno jest z tym walczyć. Może warto wypróbować zjedzenie w tym czasie owoców lub warzyw? :)

      Usuń
  14. no to zaskoczyłaś mnie ;) zrobiłam sobie zdjęcie i teraz codziennie będę to czytać :) najbardziej chyba zaciekawił mnie pomysł z jedzeniem na mniejszym talerzu-od jutra próbuję ;)
    dzięki za pomoc! :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak woda jest bardzo ważna :) Najepiej spożywać ją ok 30/20 min przed jedzeniem i nie popijać po posiłku :) Polecam to działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ja ostatnio staram się jej pić więcej niż zwykle i zaczyna mi się to powoli udawać :)

      Usuń
  16. Niby takie proste, a sama wiem, jak ciężko je wprowadzić w życie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatna notka�� oby jak najwięcej osób skorzystało.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby podstawy, a jednak ludzie o tym często zapominają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda wprowadzajac je w życie naprawdę da się schudnąć, ale osobiście uważam że bez diety super efektów nie zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dieta dietą ale po diecie też trzeba jakoś żyć aby ten efekt utrzymać :)

      Usuń
  20. Zgadza się! Niby większość zna te zasady, ale wiele osób ma problemy z ich zastosowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Od kilku dni staram się przeżyć na diecie. Nie katuję się jakoś specjalnie i nie jest to dieta gdzie wszystkiego muszę pilnować. Po prostu jem w miarę regularnym odstępie, pije więcej wody a przekąski typu czekoladka między posiłkiem zamieniłam na jakieś owoce. Jak na razie...jest ciężko. Mój organizm baaardzo tęskni przede wszystkim za słodyczami. Jednak mam nadzieje, że z czasem przywyknie do zmian i wyjdzie mi to na dobre. Te proste zasady wypisane w Twoim wpisie to moim zdaniem naprawdę najważniejsze w zdrowej diecie :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie w wolnej chwili --> ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie polecam wcielić te proste zasady w życie❤ Słyszałam o nich wcześniej i bardzo pomogły mi schudnąć po leczeniu sterydami❤

    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz co? Ciekawie napisałaś i nawet spróbuję :)




    www.storyofbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł :) Również wypróbuję te metody :) Cenka.pl pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty