Haul z Hebe + recenzja

Cześć. Ostatnio odwiedziłam drogerię Hebe z myślą o zakupie mojego ulubionego kremu, który był akurat (właściwie to jest do dzisiaj) na promocji. Nie obyło się bez małych, dodatkowych zakupów a mianowicie kupiłam 2 produkty do przetestowania. 





Co udało mi się kupić?

  • krem do twarzy DERMEDIC Hydrain 3 
  • masło do ciała Tutti Frutti Gruszka & Żurawina
  • płyn micelarny BIELENDA

Krem do twarzy

Zacznę od kremu, ponieważ nie jest to moje pierwsze opakowanie i jestem absolutnie w nim zakochana. Jest lekki, przyjemnie się rozprowadza, szybko wchłania a do tego jest bardzo wydajny. Naprawdę jego niewielka ilość wystarczy do nałożenia na całą twarz. Jest to mój absolutny must have. 
Cena standardowa to ok. 40 zł jednak w internecie znalazłam różne tańsze oferty. Do dziś w Hebe jest promocja 40% na wszystkie dermokosmetyki w tym właśnie na ten krem. 




Masło do ciała

Ładnie pachnie jednak wolałabym aby jego zapach był bardziej owocowy niż "kremowy". Niestety po chwili od aplikacji zapach zanika. Plusem jest, że szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej skóry i dobrze nawilża. Mimo to myślę, że będzie moje ostatnie opakowanie tego produktu.




Płyn micelarny 

Co do płynu nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie podrażnia okolic oczu oraz bardzo dobrze zmywa makijaż. Bardzo przypomina różowy płyn micelarny z Garniera. Cenowo jednak ten prezentuje się lepiej(400 ml za ok. 10- 15 zł) . 




Komentarze

  1. Ciekawe jak pachnie masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również jestem ciekawa tego zapachu;) może cos z tego kiedys wypróbuję http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam hebe :) Mam ten płyn micelarny i jestem z niego bardzo zadowolona!

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo bardzo lubię Hebe :) Mam nadzieję, że mi też będzie dobrze służył ;) Pozdrawiam

      Usuń


  4. Hej piekny blog. Nawet bardzo piekny blog. Podoba mi sie Twój blog dla tego zostawiam wlasnie specjalnie dla Ciebie poradnik jak darmowo zyskac linki do swego bloga czyli takze ruch bo o to w promowaniu Chodzi

    Darmowe Linki

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama posiadam płyn micelarny z Bielendy, ale dla cery tłustej i świetnie mi się sprawdza :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie słyszę o tym płynie same dobre opinię :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Powiem Ci ,że ten płyn micelarny jest mega. Miałam ten a teraz mam niebieski

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się bardzo dobrze sprawdza, udany zakup :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. body butter jest suoer, sprawdzone przeze mnie :)

    dressupwithpatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Bielende. Dziś właśnie zamówiłam produkty z tej różanej serii i nie mogę się doczekać.
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty