10 cech, które cenię w ludziach

Na co dzień spotykamy masę osób. Mamy z nimi styczność w szkole, w sklepie, na ulicy, jednym słowem wszędzie. Z jednymi mamy lepszy kontakt, z innymi gorszy. Jedni nas denerwują a inni budzą w nas podziw. Jest wiele cech, które w ludziach cenię(tak samo jak jak i wiele jest cech, które mnie denerwują ale o tym innym razem).  




Przedstawię Ci 10 z nich, liczę, że w komentarzu podzielisz, się swoim zdaniem na ten temat. Jestem bardzo ciekawa czy wybrane przeze mnie cechy pokrywają się choć w części z tymi cechami, które Ty cenisz w ludziach :) 



10 cech, które cenie w ludziach

1.Poczucie humoru

2.Umiejętność zachowania się w towarzystwie

3.Umiejętność śmiania się z samego siebie

4.Szczerość

5.Samozaparcie, dążenie do celu

6.Zdrowa ambicja, chęć z życia czegoś więcej

7.Pewność siebie

8.Umiejętność pójścia na kompromis

9.Bycie dobrym dla swojej rodziny

10.Wyrozumiałość




To są cechy, które przyszły mi na myśl podczas pisania tego posta. Zapewne jest ich więcej. Zachęcam Cie do napisania w komentarzu, co Ty cenisz w ludziach.


Miłego dnia :) 

Komentarze

  1. Świetny post. Ja lubię osoby które dużo rozmawiają, a nie siedzą i milczą, nie zapytają nawet co słychać, jak tam itd, lubię ludzi którzy potrafią żartować, śmiać się, rozmawiać o wszystkim i o niczym, ludzi szczerych, prawdomównych, uczciwych którzy nie kłamią, szanują innych, potrafią się dobrze zachowywać, kulturalnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%! :) Również nie lubię jak ktoś siedzi i nic nie mówi, z takimi ludźmi naprawdę trudno jest złapać dobry kontakt :) Dziękuję za komentarz :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. świetny post

    https://skucinskaemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerość też jest dla mnie bardzo ważna, bo bez niej żadna przyjaźń czy inna relacja na pewno nie będzie trwała długo. Świetny post :)
    Mój kanał na yt ♥
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim przypadku jest tak dziwnie, że bardzo cenię osoby ambitne ale w życiu codziennym często mnie irytują. :D
    Fajny wpis ale mogłabyś go czymś poprzeć. Byłoby ciekawiej.
    PS. Przeczytałam jeszcze wpis o cechach negatywnych i nie do końca zgadzam się z jedną- byciem gburowatym. Dlaczego? Bo poznałam wiele właśnie takich osób (i sama do niedawna byłam jedną z nich) a pon czasie okazały się naprawdę fajnymi osobami.
    Pozdrawiam :)
    https://czarnyzeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. :-) Ja najbardziej cenię poczucie humoru i szczerość. http://codziennik-kobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No! I to lubię, krótko i na temat! Dla mnie ważne jeszcze jest, aby człowiek miał pasję i był otwarty na poznawanie nowych rzeczy. Pozdrawiam!

    BisBrothers

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł. Cenię ludzi, którzy mają cechy, które wymieniłaś. :) Po tym, jak człowiek traktuje rodzinę, można się wiele o nim dowiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się , choć pewność siebie nie jak dla mnie bardzo ważna cechą u innych. Ważniejsze dla mnie sa: otwartość, szczerość I poczucie humoru. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty