Cytaty motywujące do życia na pełni obrotów

Zapraszam Cię do przeczytania 10 cytatów, które w ostatnim czasie zainspirowały mnie do "życia bardziej". Mają one ogromną moc i bardzo szybko stały się moimi ulubieńcami. Polecam każdemu kto szuka motywacji by czerpać z życia garściami. W końcu życie mamy tylko jedno.




"Nie oczekujcie od dnia tego, co mogą dać jedynie lata. Ale nie zapominajcie, że lata składają się z wielu dni, dlatego postanówcie, że nie zmarnujecie ani jednego dnia."

                                                                                                                       Johan Michael Sailer
"Nie wystarczy być we właściwym czasie, we właściwym miejscu. Trzeba być jeszcze właściwie przygotowanym."
                                                                                                                            Jacek Chmielecki

"Jesteśmy odzwierciedleniem pięciu osób, z którymi spędzamy najwięcej czasu. To oni nas motywują, doradzają, krytykują. Przyjrzyj się, z kim Ty przestajesz."
                                                                                                                                 Nancy Drew

"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."
                                                                                                                                 Napoleon Hill

"Nie czekaj. Pora nigdy nie będzie idealna." 
                                                                                                                                  Napoleon Hill

"Prawdziwa decyzja jest mierzona poprzez fakt podjęcia nowego działania. Jeśli nie ma działania – tak naprawdę nie podjąłeś decyzji."
                                                                                                                                  Tony Robbins

“Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem."
                                                                                                                                       Ken Keyes

"Pesymista szuka przeciwności w każdej okazji. Optymista widzi okazję w każdej przeciwności."
                                                                                                                           Winston Churchill

"Ludzie sukcesu ciągle się uczą i rozwijają, ludzie przeciętni uważają, że już wszystko wiedzą."
                                                                                                                                       Harv Eker

"Za dwadzieścia lat będziesz bardziej rozczarowany rzeczami, których nie zrobiłeś niż tymi, które zrobiłeś źle."
                                                                                                                                    Mark Twain



Miłego dnia

Komentarze

  1. Wspaniałe cytaty! Szczególnie lubie ten: "Jesteśmy odzwierciedleniem pięciu osób, z którymi spędzamy najwięcej czasu. To oni nas motywują, doradzają, krytykują. Przyjrzyj się, z kim Ty przestajesz."
    Nancy Drew

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, może Ci się spodoba :) http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się on podoba, ponieważ z biegiem czasu dostrzegam ile w tym prawdy :) Zajrzę na pewno, dziękuję :)

      Usuń
  2. "Pesymista szuka przeciwności w każdej okazji. Optymista widzi okazję w każdej przeciwności." ten jest najlepszy :) zapraszam do mnie ( http://wilbepretty.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  3. czwarty cytat najbardziej mnie chwyta ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Świetne cytaty! No może jeden mnie nie przekonuje: “Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem."
    Ale oprócz tego wszystkie bardzo motywują :)

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cytat uważam, ze nie zawsze się sprawdza. Los różnie kieruje naszym życiem i faktycznie są sytuacje, na które nie mamy wpływu. Jednak uważam, że jest on prawdziwy i często się sprawdza :)

      Usuń
  5. Bardzo motywujące cytaty! Kilka stanie się moimi ulubionymi :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, bardzo motywujących cytaty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie super. Chyba ten:
    "Ludzie sukcesu ciągle się uczą i rozwijają, ludzie przeciętni uważają, że już wszystko wiedzą." najbardziej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może to być zaskakujące, ale żadnego z nich jeszcze nie słyszałam! Super zobaczyć, przeczytać coś nowego :)
    Pozdrawiam, zapraszam do siebie:
    Elewinaaineire.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo wcześniej ich nie widziałam nigdzie a szkoda bo są naprawdę wartę zapamiętania :)

      Usuń
  9. Ciekawe cytaty. Czasami zastanawiam się tylko, co to znaczy żyć na pełnych obrotach? Czy tak się da i czy jest to na pewno dla nas dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie życie na pełnych obrotach oznacza czerpanie z życia wszystkiego co możliwe, wszystkiego co jest dla nas dobre i sprawia nam radość tak aby mieć poczucie, że nie zmarnowało się żadnej szansy. Myślę, że w takim znaczeniu jest to dla nas dobre :)

      Usuń
  10. Akurat dawki motywacji było mi potrzeba , bo ostatnio kiepsko z nią! Świetny post, świetne cytaty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy czasem ma gorszy czas, głowa do góry! :) Również pozdrawiam

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy wpis, cytaty dają dużo do myślenia. Mimo, że nie uważam się za optymistkę, to najbardziej utożsamiam się z tym:"Pesymista szuka przeciwności w każdej okazji. Optymista widzi okazję w każdej przeciwności."

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nie zwracałam uwagi na cytaty znajdujące się np. w internecie, dziś wiem ile straciłam :) Pozdrawiam

      Usuń
  12. Świetne cytaty, dają wiele do myślenia.
    Zapraszam również do mnie :) http://agata-skowron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, utożsamiam się z nimi wszystkimi :)

      Usuń
  14. Bardzo mądre słowa, naprawdę są w stanie napędzić do działania. Szczególnie pierwszy cytat przypadł mi do gustu, mocno wpisuje się w moją filozofię bycia szczęśliwym :) Pisałam o tym ostatnio u siebie, jeżeli masz ochotę, zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę, uwielbiam taką tematykę :) Pozdrawiam

      Usuń
  15. "Za dwadzieścia lat będziesz bardziej rozczarowany rzeczami, których nie zrobiłeś niż tymi, które zrobiłeś źle." takie prawdziwe!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.. lepiej jest żałować, że coś się zrobiło niż, że się nie zrobiło :) Pozdrawiam

      Usuń
  16. Większość tych cytatów już znałam, ale część widzę po raz pierwszy. Ten pierwszy do mnie najcelniej trafia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się znaleźć takie, których nie znałaś. Mam nadzieję, że przypadły Ci do gustu :) Pozdrawiam

      Usuń
  17. Świetne cytaty! Ostatni bardzo mi się podoba :)

    Jesteśmy TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne cytaty! Niektóre z nich na pewno zapiszę sobie, aby mieć je gdzieś pod ręką <3

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam naprawdę, moim zdaniem są świetne :) Pozdrawiam

      Usuń
  19. Taka motywacja to potęga :-).Na dzisiaj bardzo przydatne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, cytaty mają ogromną moc. Pozdrawiam

      Usuń
  20. Dorzucę coś od siebie. Zaczytane niedawno w słowach mojego ukochanego Osho. "Aby dojść do właściwych drzwi, trzeba wpierw zapukać do wielu niewłaściwych. Jeśli przez przypadek od razu dobrze trafisz, nie będziesz umiał rozpoznać, że są to te właściwe drzwi" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy cytat, daje do myślenia. Musze go sobie zapisać, dziękuję :) Podrawiam

      Usuń
  21. Świetne cytaty, bardzo lubię czytać Twój blog. Niszczarki pozdrawiają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty