9 zdań, które musisz wypowiadać przed lustrem

Wiele razy słyszałam o tym, że mówienie do lustra pomaga w uwierzeniu w siebie, akceptacji. Myślałam sobie "co za bzdury, mam gadać do samej siebie i że niby i to pomoże? Akurat". 
Dziś wiem, że byłam w błędzie. Ciesze się, że mimo moich wcześniejszych uprzedzeń wypróbowałam to na sobie. Może i wygląda to dziwacznie ale spróbować warto. 





9 zdań, do wypowiadania przed lustrem(i nie tylko):
  1. Kocham Cię
  2. To będzie dobry dzień
  3. To, że ona jest piękna, nie oznacza, że Ty też nie jesteś
  4. Jutro też jest dzień
  5. Piękno to nie rozmiar jeansów
  6. Uda się, jak nie tym razem to następnym
  7. Nie jesteś idealna, ale jesteś prawdziwa
  8. Cieszę się, że jesteś
  9. Dam rade
Uwierz w siebie, zaakceptuj to na co nie masz wpływu a popracuj nad tym co możesz a przede wszystkim chcesz zmienić. Powodzenia! 

Miłego dnia

Komentarze

  1. Świetny post. Zgadzam się z tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wiele słyszałam o tym, że to pomaga. Nawet moja wychowawczyni mi to doradziła, ale sama nie umiem się do tego zabrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, tak jak już pisałam wyżej- dziwacznie wygląda ale warto :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. fajny blog i ciekawy post :) będę wpadać częsciej, obserwuję i liczę na to samo www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Napewno skorzystam z twoich rad i tych zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poruszasz bardzo ważny temat, dlatego bardzo mnie to cieszy :) Niestety, często ludzie nie potrafią wypowiadać takich zdań w kierunku swojej osoby, to przykre. Ale im więcej postów tego typu, tym więcej świadomości :) Zaobserwowałem Twojego bloga, chce być na bieżąco :) Wejdz na mój i zostań na dłużej, jeśli Ci się spodoba :) pozdrawiam
    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :) Na pewno zajrzę, pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ten wpis zachęcił mnie do ukończenia bardzo długiego wpisu na bloga. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy fatalny zwyczaj krytykowania samych siebie i myślenia o sobie w gorszym świetle. Nie potrafimy tez przyjmować komplementów, co pewnie wynika z tego samego źródła. Nie wiem, czy twój post na to pomoże, ale wiem, że spróbować warto. Każdy z nas ma w sobie coś pięknego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda..Myślę, że każdy sposób jest dobry, oby się tylko nie poddawać :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Często brakuje mi takiej motywacji w stosunku do siebie, ale staram się takie (lub podobne słowa) kierować do córki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo.. warto jednak nad tym pracować zarówno do bliskich jak i w stosunku do siebie :) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Świetny post!
    Chyba sama muszę zacząć sobie dodawać motywacji przez takie słowa ^-^
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pozytywne nastawienie to podstawa. w ten sposób, 3 lata temu całkowicie zmieniłam zdanie o sobie, na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo gratuluję :) teraz już będzie tylko lepiej :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. czegoś mi w tym poście brakuje... Może jak się do tego przygotować? Jak te motywujące zdania wypowiadać? Warunki? Ton głosu? etc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cenna uwagę, będzie to tematem któregoś z przyszłych postów na pewno :) Pozdrawiam

      Usuń
  12. Rozumiem, że pozytywne nastawienie jest bardzo ważne, może nawet kluczowe... Ale mam wątpliwość, czy wypowiadanie zdania do lustra (szczególnie rano, jak jestem zaspana) przyniesie odpowiedni rezultat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha też nad tym myślałam, ale może warto docenić siebie nawet w takich chwilach? Ewentualnie spróbować później :D Pozdrawiam

      Usuń
  13. Jakie to prawdziwe, grunt to pozytywne nastawienie do zycia, któego niestety mi brakuje;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma czasami gorsze chwile, pamiętaj, że czas i tak będzie płynął i tak więc może warto go wykorzystać żeby coś zmienić? :) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Oj tak, zdecydowanie każdy z nas powinien wypowiadać te słowa, ale również w nie uwierzyć ! :) Świetny post.

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne :) Wszystko przyjdzie z czasem. Dziękuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Świetny post, obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawy post, naprawdę warto uwierzyć w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każde działanie zmierzające do utwierdzania się w poczuciu pewności siebie jest warte wysiłku. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Zgadza się, niestety oboje wiemy, że tak nie jest. Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Trzeba zaakceptować siebie w 100%, a skoro to pomaga, to każdy powinien spróbować!
    Bardzo fajny post :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe, chyba czas wypróbować mówienie do lustra :)

    rosie-psychologiatlumu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, to jest na prawdę trudne jeśli chce się to powiedzieć na prawdę sercem, a nie po prostu "z dupy" żeby po prostu powiedzieć. Spróbuję, ale wiem, że będzie ciężko ...
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://nelcziik.blogspot.com/
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to bardzo trudne ale próbować warto :) Pozdraawiam

      Usuń
  22. Zamierzam wypróbować te zdania :)
    http://marylooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bardzo ciekawa, czy naprawdę to działa. Muszę się kiedyś zmobilizować i wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  24. Powtarzam 2,6,9, ale bez "następnym razem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie motywujące. Często niestety bardzo ciężko jest "zmusić się" do tego typu słów przed lustrem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie należy do najprostszych ćwiczeń ale efekty są więc warto się "zmusić" :)

      Usuń
  26. Bardzo mądry post.
    Zapraszam do siebie
    zuzuulu.blogspot.com
    przyjacielksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. motywacja również u mnie! A zawsze do lustra mówie DASZ SOBIE RADE i DZIEŃ DOBRY ŚLICZNOTKO! Moi rodzice na początku byli zaskoczeni,teraz się przyzwyczaili..
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna motywacja w szczególności z samego rana :) poprawia dzień :) Cenka.pl pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty