10 cech, które denerwują mnie w ludziach

Dzień dobry :) Dziś przygotowałam dla Ciebie listę 10 cech, które denerwują mnie w ludziach. Przyznam szczerze, że wcześniej się nad tym jakoś szczególnie nie zastanawiałam. Wiadomo, wiele razy denerwowało mnie czyjeś zachowanie ale w końcu każdy ma jakieś swoje denerwujące przyzwyczajenia czy zachowania, które są dla mnie do zaakceptowania. Dlatego na tej liście znajdą się tylko takie, które naprawdę bardzo mnie irytują. 






10 cech, które mnie denerwują w ludziach;

1.Wypowiadanie się na temat, na który się nie ma pojęcia
Niestety spotykam się z tym coraz częściej i naprawdę to nie jest okej. Szanuję osoby, które po prostu umieją powiedzieć "Ja się na tym temacie nie znam więc nie za bardzo mam co powiedzieć" a nie wciskanie wyssanych z palca informacji.

2.Gburowatość
Bardzo nie lubię, gdy ktoś jest cały czas posępny, nie zaczyna żadnego tematu i myśli, że to ja cały czas będę go zagadywać a sam prawie nic nie mówi. 

3.Zazdrość
Ta cecha jest myślę znana przez wszystkich. Niszczy wiele relacji zarówno w relacjach towarzyskich jak i rodzinnych. 

4.Gapienie się non stop w komórkę
Ja wiem, ze w dzisiejszych czasach każdy używa telefonu i spędza ogrom czasu przeglądając Facebooka i inne social media ale no bez przesady. Jak jest się w towarzystwie, rozmawia się ze znajomymi, z którymi się rzadko widzi to można odłożyć telefon, a przynajmniej nie gapić się w niego cały czas.

5.Narzucanie swojego zdania
Uważam, że każdy ma swój rozum i swoje zdanie. Można podać argumenty czemu się uważa tak a nie inaczej i tyle.

6.Fałszywość
Myślę, że każdy wie o co chodzi. Niestety takich osób jest naprawdę sporo.

7.Nieszanowanie osób starszych, rodziny
Dla mnie moja rodzina jest najważniejsza i nie rozumiem jak ktoś może jej nie szanować. Zdaję sobie sprawę, że w wielu rodzinach są problemy większe lub mniejsze ale rodzina to jednak rodzina. 

8.Brak umiejętności wzięcia odpowiedzialności za swoje czyny
Każdy z nas popełnia błędy i to jest normalne ale nie lubię, gdy ktoś później zwala winę na innych czy po prostu stwierdza, że to nie jego problem, ze go to nie dotyczy. 

9.Wyrażanie opinii wtedy, gdy nikt o to nie prosi
To jest dosyć irytujące, chociażby w takiej błahej sytuacji, gdy jestem z koleżanka w sklepie i strasznie ale to strasznie podoba mi się jakaś bluzka a ona stwierdza, że nie powinnam jej kupić bo jest straszna i że w ogóle co ja sobie myślę, że mi się podoba. 

10.Obrażanie się o każdą głupotę
Ja nie mam 10 lat i  naprawdę nie mam ochoty bawić się w podchody rodem z podstawówki i skakać tak, żeby przypadkiem ktoś nie poczuł się urażony. 

Daj znać w komentarzu jakie cechy denerwują Ciebie i czy któreś z wyżej wymienionych pokrywają się z Twoimi, jestem tego bardzo ciekawa :) 

A jeśli nie czytałeś 10 cechy, które cenie w ludziach to zapraszam :) 
http://pchelapogodzinach.blogspot.com/2016/10/10-cech-ktore-cenie-w-ludziach.html




Miłego dnia :) 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Też zauważyłem że wiele rzeczy mnie denerwuje z tych co są opisane :) Cenka.pl pozdrawia.

      Usuń
  2. Najbardziej mnie denerwuje, gdy ktoś nie szanuje starszych osób... A szacunek należy się każdemu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak uważam, zwłaszcza osobom starszym :) Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię gdy ktoś obraża się o byle co i trzeba uważać by czasami go nie urazić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to może człowieka wyprowadzić z równowagi :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Mnie w ludziach denerwuje to takie podążanie za kimś i to szpanowanie .Bo nie wiem co tacy ludzie myślą paląc czy pijąc alkohol ,że to jest nie wiem modne jakieś czy coś . Ale to moje zdanie.

    W wolnej chwili może do mnie wpadniesz ;)
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to potrafi naprawdę wkurzać.. Zgadzam się z Tobą :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Najgorzej jak wszystkie te cechy na raz ma jedna osoba.. Zapraszam do mnie =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie tych samych cech nie lubię w ludziach :/ i denerwuje mnie jeszcze niepunktualność :/

    justartblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie u mnie tak samo. Ja dodatkowo nienawidzę, jak ktoś zawsze zrzuca wina na mnie, nawet gdy to jest nieuzasadnione...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty