Sposoby na poprawienie humoru

Wielkimi krokami zbliża się jesień. Okres ten wielu ludziom kojarzy się z ulewami, pluchą i wracaniem do domu po zmroku. Dzień jest coraz krótszy, słońca jest niewiele a do tego ten okropny wiatr brr..
Nic więc dziwnego, że duża część osób cierpi w tym czasie na chandrę.
Jednak nie pozwólmy pogodzie psuć nam humoru :) Mam dla Ciebie kilka wskazówek, które umilą Ci ten jesienny czas. 



Sposoby na poprawienie humoru:
  • gorąca kąpiel,
Chyba nie ma osoby, która nielubi długich kąpieli w wannie, działa relaksująco, uspokaja i koi nerwy.



  • słuchanie muzyki,
Dla sporej liczby osób muzyka pozwala zapomnieć i odciąć od problemów.



  • zabawa z psem,
Jest to najlepszy sposób na odstresowanie i pojawienie się uśmiechu na twarzy.



  • pomaganie innym,
Wydaje mi się, że mało się o tym mówi w kwestii poprawiania humoru a przecież pomagając innym czujemy ogromną satysfakcję, poza tym dobro powraca :)



  • rozmowa z bliską osobą,
Myślę, że każdy wie, że rozmowa z bliską nam osobą może zdziałać cuda.




A Ty? Jakie są Twoje sposoby na poprawienie humoru? Daj znać w komentarzu :) 

Komentarze

  1. Na poprawę humoru jest dla mnie bardzo ważna rozmowa z bliską osobą, zabawa z psem i słuchanie muzyki ;) Lubię też często poćwiczyć bądź pobiegać i wtedy daje mi to powera ;)
    https://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jak Ty ;) oprócz biegania bo do tego niestety trudno mnie zmusić

      Usuń
  2. Ja mam kilka sposobów na poprawę humoru, np słuchanie muzyki, jakiś fajny serial, ulubiona herbatka, dbanie o siebie (np maseczki na twarz, włosy) rozmowa z miłą, wesołą osobą, kąpiel z pachnącym płynem również i inne.

    Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) o zapomniałam a o fajnym serialu, również to uwielbiam na poprawę humoru :)

      Usuń
  3. Beautiful :) Follow for Follow ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pomaga czekolada, ale tyłek rośnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty