A co jeśli nie masz już czasu?

Gdy byłam w podstawówce, chciałam iść do gimnazjum. Myślałam, że to zmieni moje życie, że będę taka "dorosła". W gimnazjum, po tym jak okazało się, że to tak nie działa stwierdziłam, że liceum to będzie mój czas. Tak też po części było, tylko że ja już myślami byłam na studiach. Dorosłość, samodzielność, brak rodzicielskiej kontroli, czy może być coś lepszego? 
Widocznie może. Jestem "dorosła", samodzielna ale czy to jest to czego chciałam? Czy bycie na studiach sprawiło, że jestem szczęśliwa?


Pewnego dnia, gdy kolejny raz powiedziałam mojemu chłopakowi o tym, że chciałabym założyć bloga usłyszałam:
-Ty zawsze coś mówisz, ale i tak tego nie robisz.
To było to. Zatkało mnie, nie wiedziałam co powiedzieć, jak się zachować. To była prawda, zawsze planowałam jak to będzie kiedyś, czekałam na "lepszy" moment. 
To był dzień kiedy postanowiłam nie czekać dłużej i założyć bloga. Gdyby nie te słowa, dalej zastanawiałabym się i zwlekała ze zrobieniem czegoś o czym marzyłam od dawna. 

Następnym razem jak będziesz coś planować to pomyśl, czemu nie zrobić tego teraz? Chcesz zrobić tatuaż, wyjechać za granicę a może skoczyć ze spadochronem? Nie czekaj na lepsze czasy. Teraz jest Twój czas.

Nie ważne na jakim etapie życia jesteś, pamiętaj, że jesteś tu gościem. Nie pozwól sobie nie zdążyć. 

"Jedną z najsmutniejszych rzeczy w życiu jest dotrzeć do jego kresu, obejrzeć się z żalem za siebie i stwierdzić, że mogłeś być kimś lepszym, dokonać więcej i mieć więcej."                                                                       
                                                                                                                    Robin Sharma 

Komentarze

  1. Wiesz, każdy ma taką przypadłość. Czekamy na lepsze momenty, czekamy aż będziemy kiedyś bogaci, aż będziemy mieli więcej czasu, aż coś. Te momenty nie przychodzą i zostajemy po prostu z niczym. Tak jest zazwyczaj :) Nigdy nie ma idealnego momentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak myślałam, że gdy będę miała osiemnaście lat, wszystko się zmieni... Jednak nie. Apropo tatuażu, mam go w planach. To będzie moja osobista nagroda za oddanie 5 litrów krwi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego staram się robić to, co chcę od razu. Chociaż są pewne rzeczy z którymi czekam, ale nie wiem czy warto tak czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, miałam tak samo! Teraz też w sumie zastanawiam się nad zajęciami crossfit i cały czas przekładam tą decyzję na później... ale chyba mi pomogłaś tym postem. Zapisuje się na poniedziałkowy trening!

    OdpowiedzUsuń
  5. racks, zawsze na czas czekamy, do czegos tesknimy...a trzeba zyc tu i teraz...wykorzstywac kazda sytuacje i enjoy every moment :) mam nadzieje ze udalo ci sie cieszyc z malych chwil i przyjemnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikt za nas nie poprowadzi naszego życia, jesteśmy panami swojego własnego losu. To okropne, móc później wspominać, że mogło się osiągnąć więcej. Powiem szczerze, że post skłonił mnie do wewnętrznych refleksji i zmiany.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Miałam podobnie i dopiero na studiach do mnie dotarło, że trzeba działać i nie stać w miejscu, bo nic samo się nie zrobi. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż jest właściwie sporo racji w tym co piszesz. Niestety nie zawsze pomimo, że chce się coś zrobić po prostu nie ma takiej możliwości, bo niestety są sytuacje w których coś nas ogranicza. Ja osobiście blogować zaczęłam chyba nawet już w 2010 i miałam pare blogów. Tak jakoś po 2012, albo nawet 2013 jakoś tak życie sprawiło, że odeszłam od tego i to był chyba mój błąd. W sumie blogowanie sprawiało mi wiele radości i stwierdziłam, że w takim razie powracam no i tak oto jestem. Dlatego rzeczywiście czasem jeżeli jest możliwość warto w końcu się przełamać i zacząć działać w danym kierunku. Ja niestety osobiście nadal mam wewnętrzne zahamowania przez moją nieśmiałość i trochę innych problemów - miałam wiele okazji, ale żadnej się nie podjęłam bo się bałam. Na ten moment pracuję nad sobą i mam nadzieję, że w końcu ruszę do przodu. :)

    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja żyję z dnia na dzień i cieszę się tym co mam. Jeżeli coś postanawiam to tak robię.

    Świetny blog, obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2018/07/sesja-zdjeciowa-27.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mocny wpis, ale i prawdziwy. Z założeniem bloga sama powiedziałam sobie, że lepszy czas nie nadejdzie, bo jest on tu i teraz. Warto o tym pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze staram sie oszczędzać jak najwięcej czasu żeby mieć go więcej na to co lubię robić. Dlatego np korzystam z produktów od https://revelpolska.pl/ dzięki którym tworze stylizację na paznokciach wytrzymująca kilka tygodni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty