Test taniej kolorówki

Dziś przychodzę do Ciebie z recenzją 3 tanich kosmetyków, które ostatnio miałam okazję używać. Udowodnię Ci, że czasem naprawdę nie warto przepłacać.





Tusz do rzęs essence



Jeśli chodzi o tusze do rzęs jestem dość wymagająca. Lubie mieć ładnie rozdzielone, wydłużone ale co ważne nieposklejane rzęsy. Ostatnio skończył mi się mój ulubiony tusz i postanowiłam, ze przetestuje coś nowego. Wybór padł na ten tusz. Szczerze go polecam, wydłuża oraz pogrubia rzęsy nie sklejając ich. Ma grubą szczoteczkę co z początku było dla mnie utrudnieniem przy malowaniu dolnych rzęs jednak po pewnym czasie przywykam. Powoli zaczyna mi się kończyć ale z pewnością nie będzie to moje ostatnie opakowanie tego produktu. 
Cena: 10-15 zł



Matowa kredka Golden Rose




Markę Golden Rose zna chyba każdy, głównie z tego, że posiada w swojej ofercie dobrej jakości ale przy tym w korzystnej cenie kosmetyki. Tak jest i tym razem, kredka ma bardzo intensywny kolor i pomimo tego, że jej trwałość nie jest idealna, warta jest zakupu. Po aplikacji nie czuć, że jest na ustach a kremowa konsystencja ich nie wysusza. Zdecydowanie na tak!
Cena: ok 10 zł




Żel utrwalający kształt brwi Wibo




Żeby nie było tak kolorowo to trzecim produktem jest ten oto bezbarwny żel do brwi. Przed zakupem nie sprawdzałam opinii na jego temat w internecie, zrobiłam to teraz i jest sporo pozytywnych ocen co mnie nie ukrywam zaskoczyło. Nie zauważyłam żadnego działania tego produktu, po aplikacji rzeczywiście przez chwile utrzymywał brwi na miejscu jednak po około godzinie nie było po nim śladu. Zdecydowanie nie sprostał zadaniu i osobiście go nie polecam. 
Cena:koło 10 zł


Daj znać czy próbowałaś któryś z tych kosmetyków i jak Ci się sprawdziły.

Miłego dnia 

Komentarze

  1. Ja najczęściej wybieram tańsze tusze do rzęs i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zaczynam się do nich przekonywać :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja z coraz większą ciekawością patrzę na kosmetyki Wibo, wprowadzają mnóstwo fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio słyszałam o jakiejś pomadce z Wibo, która podbija serca :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. wow! wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! strasznie mi się tu spodobało. bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. na pewno muszę wpadać tu częściej!
    pozdrawiam,
    youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe słowa, cieszę się :) Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :) Pozdrawiam i zapraszam częściej

      Usuń
  4. Muszę wyproóować tusz bo jakoś nie mam szczęścia do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. super, muszę wypróbować. Ja z Golden rose używam tuszu-9,90-chyba najlepszy jaki używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jeszcze nigdy nie próbowałam tuszu z Golden Rose będę musiała zwrócić na niego uwagę. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Matowa kredka z Golden Rose jest moim faworytem, kocham ją! Mam już kilka kolorów i planuję zakup kolejnych kolorów <3

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również planuję poszerzenie swojej kolekcji o kolejne kolory :) Miałam jeszcze przynajmniej 1 kolor ale tak się spodobał mojej siostrze, że tyle go widziałam :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Mam tą kredkę z GR jednak dla mnie ma zdecydowanie zbyt słabą trwałość, natomiast żel do brwi sprawdza się całkiem dobrze :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak już wspomniałam, jej długość nie jest powalająca..jednak myślę, że jest adekwatna do ceny :) co do tego żelu to być może po prostu mam zbyt gęste brwi na niego lub nie umiem się nim posługiwać, nie wiem :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Uwielbiam wszystkie trzy produkty! Udowadniają, że tanie = dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zdania, że tanie nie zawsze równa się dobre jednak bardzo często tak jest :) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Matowe kredki i szminki z GR według mnie są świetne. Mam tę samą kredkę w innym odcieniu i trwałość może pozostawia trochę do życzenia, ale przy tej cenie jestem w stanie przeboleć poprawianie makijażu ust co 2 godziny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania co Ty :) Jakoś ta marka mnie przyciąga :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Kredka świetna!
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, jest naprawdę warta uwagi :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Świetne te produkty, pewnie sama na coś się skuszę :)

    zapraszam do mnie -> http://szanellaa.blogspot.com/2016/11/viva-la-vida-zaful.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  12. osobiście uwielbiam te kredki od GR, faktycznie trwałością nie powalają, ale jakaś szalona z drugiej strony wcale nie jest mi potrzebna. ;) i podoba mi się, że mają sporo różnych kolorów i chyba niedługo powiększę moją kolekcję trzech do czterech bądź nawet pięciu. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też postaram się w najbliższym czasie powiększyć swoja kolekcje o kolejne kolory :) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Mam tą kredkę do ust z Golden Rose i uważam ze jest świetna ;)
    Zaciekawilas mnie tym zelem z Wino :)
    Obserwuję!

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. również mam tą pomadke z gr jest świetna! pozdrawiam:)
    zapraszam: www.alienowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przy tuszach też jestem wymagająca. szminkę w kredce mam i ten żel do brwi również i bardzo go lubię ;) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobny gust:) Bardzo mi miło :) Pozdrawiam

      Usuń
  16. Tez Lubie potestowac tańsze marki: Bell, Manhattan. Nie zawsze jak niektórzy uwazaja; to co tańsze jest gorsze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty