Piosenka redukująca stres

Myślę, że dla wielu osób muzyka ma decydujący wpływ na samopoczucie. Często słuchamy jej by się odstresować, rozweselić czy po prostu wyciszyć. 



Ostatnio w internecie natknęłam się na artykuł o piosence, która została napisana we współpracy z uczonymi. Ich celem było użycie takich dźwięków, które wpłyną na obniżenie stresu słuchacza. Po przeprowadzeniu eksperymentu na pewnej grupie osób okazało się, że to naprawdę działa, stres zmniejszył się o 65%. Nieprawdopodobne prawda? A mowa jest o piosence "Weightless" Maroni Union.




Podobno, według badaczy pozytywny wpływ na nasze samopoczucie mają też piosenki takie jak: "Strawberry Swing" Coldplay czy "Someone Like You" Adele.




Jestem ciekawa co myślisz na temat tej piosenki, jak ona na Ciebie wpływa oraz po jakie piosenki sięgasz gdy chcesz się odstresować. Daj znać w komentarzu. 

Miłego dnia

Komentarze

  1. nigdy o niej nie słyszałam, zaraz posłucham :)
    obserwuję

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę uspokaja :) Cieszę się, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piosenka Adele odstresowuje naprawdę, sama się o tym przekonałam. :D



    OdpowiedzUsuń
  3. Adele kocham! <3
    zagłosowałam w ankiecie :)

    Zapraszam do mnie na KONKURS świąteczny!
    Nic nie kosztuję, dużo czasu nie zabiera, a nagrody są super!
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, bardzo mi ona pomoże. Co do Adele to nie jest moją ulubioną wokalistką ale lubię większość jej piosenek :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Super post!! :)

    Zapraszam do mnie www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. płyty Adele trzymam z rodzicami w aucie, bo są super na długie podróże- uspokajają i wyciszają, ale nie nudzą :)) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, są naprawdę przyjemne dla ucha :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja znam jej kilka piosenek i były chwile, że słuchałam jej na okrągło :)

      Usuń
  7. Mnie ostatnio najbardziej relaksuje Mad World :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, kiedy słucham Adele to uspokajam sie, mimo jej burzliwych zmian pomiędzy refrenem a zwrotką. Często korzystam ze Spotify i tam mam gotowe składanki na każdy nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odczuwam to samo. Jednak na mnie dużo piosenek tak działa, ponieważ uwielbiam muzykę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ja często zaglądam do piosenek Eda, polecam. Uwielbiam muzykę jaką tworzy, jest dobra na każdy czas <3
    Zapraszam do siebie --> https://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam nigdy o tych piosenkach, w wolnej chwili muszę koniecznie ich przesłuchać, dziękuję za polecenie :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ja mam niestety trochę inaczej. :) Zamiast polepszać sobie humor muzyką to się dobijam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj słuchać bardziej radosnych piosenek? :)

      Usuń
  11. Kurcze, nawet nie wiedziałam o jej istnieniu ;) Oczywiście dla mnie muzyka to lekarstwo na wiele dolegliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopóki nie przeczytałam tego artykułu również jej nie znałam dlatego zdecydowałam się o niej napisać :)

      Usuń
  12. Kurcze, nigdy o czymś takim nie słyszałam:) ale na mnie faktycznie, jak się tak zastanowić, muzyka wpływa relaksująco i uspokajająco;) Także coś w tym musi być:)
    Pozdrawiam:)
    zapraszam:)
    http://marusitestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohhh to prawda, muzyka wpływa na samopoczucie! ;)

    zapraszam do siebie www.tworzacnaszswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam tej piosenki, ale po wysłuchaniu faktycznie trochę się rozluźniłam ;)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie muzyka ma duzy wpływ na zycie człowieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jestem wyjątkiem, bo nie przepadam za piosenka Adele ;) Bardzo ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie słucham, uspokaja :)
    https://www.youtube.com/watch?v=5NcoP5KxP7Q ja słucham tego do relaksacji, też polecam :)

    pozdrawiam,
    http://inspirujace.eu/blog

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam swoje najbardziej uspokajające i inspirujące piosenki / melodie zebrane w formie playlisty na spotify ^^ bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  19. Piosenki wydają się w porządku. U mnie ostatnio za dużo stresu także na pewno się przyda. A u mnie Haul z BLACK FRIDAY także wpadaj i komentuj, a jeżeli chcesz zostać na dłużej zaobserwuj.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/2-blogmas-black-friday.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Na mnie to działa: https://www.youtube.com/watch?v=TCzWJCcB8kI&t=780s

    wypisana.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam wcześniej, ale naprawdę ma coś w sobie.... Mnie uspokajać zaczęła :D :d :D Pozdrawiam i zapraszam na cover https://www.youtube.com/watch?v=_JNdj1DvXY0

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się w 100%
    Obserwuję;)

    Imxmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Często słucham takich relaksujących utworów. Coś w tym jest bo to działa ;) cenka.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty