19 pomysłów na prezent świąteczny

Do świąt zostało już zaledwie 2 tygodnie, ja raczej nie jestem z tych, którzy kupują prezenty świąteczne z dużym wyprzedzeniem. Zwykle zostawiam to na ostatnią chwilę, poddenerwowana biegam po galeriach, przeciskam się przez tłumy i przeklinam siebie, że nie załatwiłam tego wcześniej. Mimo to lubię ten stan, chyba dlatego, że czuję zbliżające się wielkimi krokami święta.

Zanim jednak wybiorę się na zakupy, planuje co komu kupić. To znacznie ułatwia poszukiwania, które i tak nie należą do najłatwiejszych( tłumy, ogromne kolejki i ogromna lista zakupów). 
Przygotowałam dla Ciebie 19 pomysłów na prezent świąteczny, mam nadzieję, że pomogę Ci w wyborze odpowiedniego prezentu dla Twoich bliskich.

Moje propozycje:

1.Voucher na weekend w spa
2.Bluza ulubionego zespołu
3.Kosmetyk(perfumy, paleta cieni, a może jakaś odżywka na porost rzęs?)
4.Etui na telefon
5.Bilet do teatru
6.Książka
7.Słuchawki do telefonu
8.Karta podarunkowa z ulubionego sklepu
9.Gra na komputer
10.Zestaw herbat
11.Voucher na tatuaż
12.Bielizna
13.Kurs(np. grafiki komputerowej, tańca, fotografii, barmański)
14.Gra planszowa
15.Sprzęt, akcesoria sportowe
16.Kosz słodkości
17.Portfel
18.Kolczyki
19.Spinki do mankietów

Szukając prezentów dla moich bliskich znalazłam 3 fajne sklepy internetowe, które serdecznie Wam polecam. 

Komentarze

  1. Bardzo ciekawe pomysły na prezent.:)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, zdecydowanie zostanę na dłużej! :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rok temu pisałam u siebie na blogu propozycje idealnych prezentów dla Francuzów ;) Nie zgodziłabym się z kilkoma propozycjami od Ciebie - niewielu korzysta ze spinek do mankietów czy czyta książki (w dobie Internetu i Kindle?). Ale akurat słuchawki czy kosmetyki fajna rzecz, sama chciałabym dostać :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. weekend w spa to coś idealnego dla mnie ale na razie nie do spenienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam w tym roku rodzicom wyjazd do spa więc twoja rada przydatna!
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty, które preferuje to zazwyczaj książki i kosmetyki. Książka,to sposób na długi wieczór :).
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły na prezent. :-)

    Na małe zakupy zapraszam na: http://twojapozyczka24h.pl/34995

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pomysły, muszę kiedyś jeden z nich wykorzystać. Świetny wpis działaj tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło, jeżeli dołączysz do zabawy. Szczegóły znajdują się na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre propozycje a do sklepów zajrzę :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sama bym chciała portfel taki porządniejszy ale to może za rok
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie !
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż, najfajniejsze prezenty to chyba te "od serca" wykonane własnoręcznie. Tylko czasem... Czasem czasu brak :-) Choć z drugiej strony można to odpowiednio wcześniej zaplanować. I fajnym prezentem zaskoczyć bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na da wandzie zawsze się coś znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty