Pomysły na prezent na dzień chłopaka

Dzień chłopaka nadchodzi wielkimi krokami, dla tych, które jeszcze nie wiedzą co sprezentować swojemu ukochanemu przedstawiam kilka swoich propozycji. 
Podzielę je na 3 kategorie: te, które możemy przygotować same, związane ze spędzeniem czasu wspólnie, prezenty praktyczne oraz prezenty spersonalizowane.



Prezenty przygotowane samemu:

-możesz upiec mu ciasto lub babeczki,
-świetnym pomysłem jest również przyrządzenie jego ulubionej potrawy,
-ostatnio coraz częściej spotykanym pomysłem jest przygotowanie kuponów, np. kupon na wyjście z kolegami na piwo czy kupon na masaż. Znalazłam w Internecie pliki z takimi kuponami do pobrania. Wystarczy pobrać, wydrukować i wypełnić ;)




Prezenty związane ze spędzeniem czasu wspólnie:

-bilety do kina,
-bilety na koncert,
-ciekawą opcją jest też strzelnica, gokarty.
 Najpopularniejszym sklepem oferującym przeróżne prezenty związane ze spędzeniem czasu wspólnie jest:



Prezenty praktyczne:

-krawat,
-bielizna,
-etui na telefon,
-książka,
-słuchawki do telefonu,
-karnet na siłownie.



Prezenty spersonalizowane:

-koszulka z jakimś śmiesznym napisem,
-grawerowany nieśmiertelnik,
-kubek z miłym, śmiesznym napisem lub zdjęciem,
-grawerowany pendrive,
-poduszka z waszymi zdjęciami.

Do tej kategorii prezentów polecam dwa ciekawe sklepy: 



Jakie są Twoje pomysły na prezent dla chłopaka? ;)

Zachęcam do komentowania i obserwowania  

Komentarze

  1. Dobry pomysł z tym ciastem :) Przyda się.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły na prezent :) może z któregoś skorzystam..
    http://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Często zdarza się tak, że dla chłopaka o wiele łatwiej jest wybrać jakiś prezent niż dla kobiety. Jak dla mnie jeśli mam kupić jakiś prezent dla przyjaciółki to sięgam po https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej i wtedy mam już pewność, że prezent ten będzie oryginalny. Bardzo fajna sprawa i wielki wybór i to mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. W internecie można znaleźć mnóstwo pomysłów na oryginalne prezenty na Dzień Chłopaka. Ja ostatnio znalazłam np. na stronie https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka efektowny i modny ostatnimi czasy, lodowy kufel do piwa. Pomyślałam, że będzie to atrakcyjnym gadżetem dla niego. Nie myliłam się, a chłopak był bardzo pozytywnie zaskoczony :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pomysły to powiem jaki ja mam i mogę wam zaproponować. Jest to przenośny głośnik do odtwarzania dźwięku. Tego typu jak są w sklepie https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Sony.bhtml . Dla każdego kto na przykład lubi muzyki słuchać sprawdzi się idealnie. Według mnie to bardzo dobry i praktyczny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, na pewno się przyda . Jeszcze z mojej strony mogę zostawić namiar na sklep https://butymodne.pl/ , ponieważ chłopakowi można przecież też sprezentować jakieś ładne buty, czy to do chodzenia na co dzień , czy sportowe - wybór generalnie jest bardzo duży

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli zależy wam na prezentach oryginalnych, a przy tym w przystępnych cenach, to polecam wam zajrzeć na stronę https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego Mają naprawdę ogromny wybór, jeśli chodzi o prezenty na różnego rodzaju okazje. Na pewno uda wam się coś znaleźć dla bliskiej wam osoby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli nie wiem za bardzo jaki prezent będzie odpowiedni dla solenizanta, to szukam zazwyczaj inspiracji w internecie. Jednym z miejsc do którego zaglądam jest - https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy. Z łatwością znajdę tam zawsze mnóstwo ciekawych pomysłów na prezenty dla mojej mamy :). Od siebie dodam, że każdy prezent powinien być zawsze wyjątkowy, niezależnie od okazji. Stąd warto poświęcić nieco więcej czasu na poszukiwania odpowiedniego upominku, który sprawi przyjemność obdarowywanej przez nas osobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście jestem zdania, że wybór prezentów jest bardzo fajnym zajęciem i ja także chętnie wręczam je moim bliskim. Tym bardziej, że w końcu jeśli ktoś szuka prezentu dla kobiety to w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet bez większego problemu znajdzie to czego szuka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście same prezenty są przecież niezwykle ważne i muszę przyznać, że ja również się tą tematyką interesuję. Jestem za to zdania, że właśnie na stronie https://zamowprezent.pl/prezenty-bez-okazji-dla-dziewczyny-i-chlopaka bardzo ciekawie opisano to jakie prezenty bez okazji dla chłopaka czy dziewczyny warto wybrać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty